First week camp - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Merel Hein - WaarBenJij.nu First week camp - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Merel Hein - WaarBenJij.nu

First week camp

Blijf op de hoogte en volg Merel

28 Juni 2015 | Verenigde Staten, New York

De arrival day de dag dat de vacationers aankomen. In de ochtend nog een meting met de groep en de unitleader om laatste dingen te bespreken. Rond twaalf uur kwamen de eerste aan. Even wennen! Mijn groep praat niet en kan niet aangeven wat wil of niet alleen paar geluiden maken. De eerste avond was er disco! Super leuk iedereen zien losgaan met zijn moves en ik ging natuurlijk ook los haha. Hoe gekker ik dans hoe meer en gekker zij gaan dansen dus dat is wel heel grappig.
De eerste avond had ik al gelijk nachtdienst. Daar sta je dan op je eerste dag al in je eentje in de nacht. Iedereen te verschonen en mensen te proberen te kalmeren die schreeuwen. Dat was vrij zwaar. Moest van 7:15 tot 22:00 werken en dan 22:00 - 3:00 slapen en dan van 3:00 - 9:30 weer werken en dan om 12:00 weer werken. Oftewel 2,5 uur off. Dat is wel pittig omdat je die slaap niet kan inhalen. Maar ik heb dus al mijn nachtdienst gehad en mijn rustdienst wanneer zij overdag slapen. Dus dat is wel fijn. Gezien het erg laag niveau is kan je niet heel veel maar proberen met sommige te verven, vinger verven. Hebben gebowld met lichtere bal en allemaal van dat soort spellen. Nu heb ik 1,5 uur vrij omdat ik gisteren in het ziekenhuis ben geweest met een vacationers. Achteraf bleek het een muggenbult te zijn waarvoor ze allergisch is die haar hele arm en hand heeft doen opzwellen. Hierdoor was ik pas om 00:30 terug. Er moest namelijk een van de staff mee van de unit en het moest vrouw zijn. Dus toen heb ik besloten met andere mee te gaan. Wat een gedoe in zo Amerikaans ziekenhuis papierwerk en nog meer papierwerk. Het is allemaal zwaar al paar klappen gehad niet hard hoor! en paar haren verloren doordat ze aan mijn haar trokken. Dus dat is wel wat minder.. maar het geeft ook veel voldoening. Zo is er een vacationer die alleen eet als ik hem voer. Die wil alleen mij en van dat soort dingen dat is wel leuk. Daarnaast zijn de activiteiten wel leuk die we met ze doen zingen, muziek maken en art&crafts en sport. Met de staff onderling is het heel gezellig!! Sinds gisteren is er een Chinees meisje op mijn kamer gekomen hadden namelijk nog bedvrij en ze moest weg uit andere kamer. Woensdag is er weer pubnight gezien ik al nachtdienst heb gehad kan ik gewoon mee naar pubnight dus daar ben ik wel blij mee. Er zijn helaas problemen met zwembad waardoor er tot nu toe niet gezwommen kan worden. Jammer voor de vacationers en voor ons gezien de poolparty laatst niet door kon gaan. Volgende week werk ik op een andere unit waar hoger niveau zal zijn weet nog niet hoeveel hoger maar heb nu het laagste dus het niveau wordt sowieso hoger. Er zitten trouwens wat engelse woorden in mijn verslag maar ik ben zo gewend aan engels praten en schrijven! Wel heel goed voor mijn engels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Actief sinds 10 April 2015
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 2735

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 29 Augustus 2015

USA

Landen bezocht: