Atlantic City en week 3/4 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Merel Hein - WaarBenJij.nu Atlantic City en week 3/4 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Merel Hein - WaarBenJij.nu

Atlantic City en week 3/4

Blijf op de hoogte en volg Merel

24 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Bij session 3 zijn wij al weer beland. Meadow House een cabin met rolstoelen en zowel mannen als vrouwen. Een leuke cabin maar al snel blijkt dat het bijhoorlijk zwaar werk is, gezien het liften en de vacationers toch best wel zwaar zijn. In de staff zijn wat bitchfightjes en is het alles behalve gezellig. Unitleader ingegrepen en de rust is terug gekeerd in meadow house. Deze week was het lekker weer en ik ging elke dag zwemmen met een van de vacationers. Het zwemmen was 1 op 1 gezien het een rolstoelgebruiker was. Voor de rest was het een normale werkweek! Die vrijdag vertrokken wij met iedereen naar Atlantic City! Iedereen was zo blij eindelijk weg uit het bos eindelijk! Mijn mobiel was ik kwijt dus baalde enorm ik kon dus geen gebruik maken van de wifi in Atlantic City, zou een vacationer mijn mobiel hebben? Ik sliep in Irish Pub een hostel waar iedereen bijna sliep omdat het goedkoopste hostel in Atlantic City was. Ook wel leuk iedereen beetje bij elkaar in de buurt als je elkaar wil meeten. In avond kwamen wij aan even na de Mac gegaan rondgelopen tussen alle casino's door. Volgende dag voor het eerst uitgeslapen jaja niet om 6:30 u. op!! Genieten en daarna een warme douche na 4 weken een warme douche is geweldig en een zacht bed. Daarna de boulevard op gegaan daar ontbeten en de dag doorgebracht met over strand lopen, ijsje eten winkeltjes kijken en dergelijke. In de avond na een beachparty met een hele groep van het kamp. Was heel leuk! Rond 3 uur vond ik en paar andere wel weer genoeg en zijn naar hostel vertrokken. Volgende ochtend uitslapen ontbijten genieten van even niets doen en de bus pakken naar het kamp. Dan kom je weer aan in kamp en dan moet je even wennen aan niet werkende kranen, koude douches en slecht bed. Maar het is ook weer vertrouwd! De volgende dag hadden wij nog een dag vrij naja moesten wat dingen schoonmaken en files out. Maar rest van de dag vrij dus lekker in het zwembad gegaan en nog een poolparty in de avond, voetbalwedstrijd met jongens oftewel relaxed dagje. Deze week werk ik in Castle een vrouwen cabin met 8 vrouwen van rond de 70. Ze zijn echt super grappig en praten telkens over vriendjes en dergelijke. Ze zijn vrij zelfstandig dus kunnen douchen e.d. zelf dus dat is wel relaxed je hoeft ze dus alleen te entertainen en minder te verzorgen. Vanavond Wallmart Trip vertrekken om 22:30 na wallmart even wat eten inkopen en maandagavond is volgens mij pubnight dus dat is wel leu.