Week 2! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Merel Hein - WaarBenJij.nu Week 2! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Merel Hein - WaarBenJij.nu

Week 2!

Blijf op de hoogte en volg Merel

08 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Arrival day! De gele T-shirt met staff erop mogen weer aan. Een nieuwe week voor de boeg deze week in cabin 13 de swans boys. Een cabin met alleen maar mannen ben benieuwd! Zijn in totaal 9 mannen met vier counselors. Dus dat lijkt te doen. Al snel blijkt dat het niet te doen is met vier counselors gezien een van de clienten agressief is. Op arrival day na dat ik volop heb gedanst in de disco met de clienten. Slaat hij mij vol in mijn nek. Lichtelijk geshockeerd breng ik hem na dining hall. Niet dat ik mij daardoor laat afschrikken. Op dag 3 gebeurd dat echter wel na dat hij mij arm pakt en mijn huid openkrabt. Later op de dag nog eens voluit haalt. Gezien ook andere geraakt zijn of gewond zijn geraakt is hij over geplaatst naar een andere cabin en daar was ik super blij mee. Was inmiddels toch wel beetje bang geworden voor die client gezien een volwassen man toch net wat sterker is dan mij. Maar de andere clienten zijn super leuk! Het is een uitdaging gezien het niveau van de clienten hoger maar ze zijn vaak agressief of hebben andere gedragsproblemen. Zo vinden ondere andere clienten mij leuk en daar moet je mee omgaan. Maar het is wel leuk alleen wel zwaar gezien wel echt dagen zijn van 13 uur en langer. Vorig weekend was ik vrij en ben ik na een pretpark geweest super leuk om er even uit te zijn. Alle achtbanen ben ik in geweest was samen met onder andere ghanese en die waren nog nooit in geweest. Super leuk om dan voor eerst met ze in achtbaan te gaan. Daarnaast is deze week eindelijk goed weer en is het zwembad open en kunnen de clienten ook zwemmen. Gisteren gezommen met client die wilden alleen maar iedereen nat spetteren en ging dan lachen. Dus ik heb meegeholpen was wel grappig. Dit weekend heb ik stay-over en ben ik dus niet vrij maar moet werken. Op treetops moet ik overdag werken deze kunnen alles zelfstandig en nachtdienst in sunny side dus dat word weer nacht opblijven en verschonen. De cabin waarin ik in slaap is super gezellig elke avond zitten wij met alle meiden nog te kletsen op elkaars kamer en dag door te nemen en natuurlijk de nieuwste roddels.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Actief sinds 10 April 2015
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 2749

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 29 Augustus 2015

USA

Landen bezocht: