Camp - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Merel Hein - WaarBenJij.nu Camp - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Merel Hein - WaarBenJij.nu

Camp

Blijf op de hoogte en volg Merel

23 Juni 2015 | Verenigde Staten, New York

Eindelijk de dag van vertrerk naar het kamp. Wat zenuwachtig wel al de andere meiden ontmoet die uit Nederland komen. Om 1 uur moesten wij voor het hostel verzamelen. Daar gingen wij van het hostel naar Pine Grove in schoolbussen. Ja echt van die ouderwetsen gele. Dat was wel gaaf wij gingen met twee bussen en zijn met ongeveer 70 stafleden. Echt uit alle delen van de wereld Bolivia, Ghana, Nigiria. China echt van alles super leuk. Ik ga vooral met 3 chinezen meiden om en 1 Engels meisje en 1 Australisch meisje en die uit Nederland. Maar mixen ook met de guys iedereen gaat met iedereen om levert soms leuke situaties op. Wist je dat Chinezen altijd warm water drinken in de plaats van koud water. Ook taalverwarringen zorgen altijd voor leuke situaties. Andere mensen een taal leren is ook leuk..naja we leren Wij slapen in cabines het is niet echt wat je er van had verwacht. Namelijk heel veel spinnnen en echt oud met gaten in het dak. Maar het lekt niet naar binnen gelukkig. Ik heb al een wolfspin (wolfspider) gespot zoek even op op google echt eng! En er zijn ook slangen maar die nog niet gespot. Elke avond doen wij activiteiten en spelletjes en het is super leuk tot nu toe. Donderdag komen de campers aan en gaat het werken beginnen. Vanavond krijgen we te horen in welke cabin wij gaan werken. Dus welk niveau de mensen zullen hebben. Zojuist de uitleg gehad en ik ga werken op de Swallow, Sunnyside. Daar komen rolstoelgangers maar deze week zijn die er nauwelijks dus maar eentje en de rest is laag niveau (profound) Vandaag uitleg gehad over alle regels hoe moet je eten geven en regels van de boederij en het zwembad. Het blijkt dat wij moeten wassen dat wist echt niemand dusja dat wordt nog wat en ook mannen niet alleen vrouwen. Dus ben benieuwd! Maar het is heel leuk met iedereen wel leuk al de culturen die mixen met elkaar. Morgenavond Pub avond! Iedereen heeft het al de hele tijd pubavond dat is elke week dus ben benieuwd. De avond erna is talentshow?! Ja ik heb nog niet echt wat..Al heel wat onzinnige campsongs gezongen maar heel leuk als je met ze allen gek doet. Alcohol verboden op het kamp maar hoe iedereen losgaat op de campsongs lijkt alsof sommige dronken zijn. De afgelopen dagen activiteiten als special olympics gedaan, blindemannetje achter een rolstoel dus dat je elkaar moet sturen.

Te weinig tijd om alles te typen gezien 1 computer hebben met 90 mensen en er nu al een hele wachtrij is. Maar samenvatting AWESOME is het camp nu wachten op de vacationers die donderdag komen en dan begint het echt!!