Back to New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Merel Hein - WaarBenJij.nu Back to New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Merel Hein - WaarBenJij.nu

Back to New York

Blijf op de hoogte en volg Merel

14 Juni 2015 | Verenigde Staten, New York

Het verhaal vervolgd zich dat ik nog steeds in Toronto ben. De stad is echt leuk! Elke dag wel even kensington Market opgelopen was toch om de hoek en dat is een gezellige hippie wijk met restaurants en winkeltjes. Ik was na de hockey hall of fame gegaan. Een museum met de historie ervan oude shirts en weetjes. Daarnaast ook interactieve games zo kon je met een echte ijshockey stick en pucks bij een keeper scoren die op een beeld scherm te zien was. De pucks kon je gewoon tegen het scherm aanslaan was wel gaaf. Bij andere game kon je keepen de pucks kwamen echt uit het beeldscherm. Pucks waren wel zachter hard rubber. En ik zei zet hem maar op hard. Sta je dan met keepershandschoenen stick in een goal. Natuurlijk helemaal mijn ding! Lastig was dat je swing niet geheel zag maken omdat uit beeldscherm vlogen maar ijshockeykeeper is ook wel awesome! Daarna ben ik naar Eaton center gegaan heel groot ondergronds shopping mall en heb ik de stad nog meer verkend. In avond steak gegeten op kensington Market. Ik draag nu steeds mijn yankees pet alleen die word niet geheel gewaardeerd door iedereen. Lees krijg commentaar omdat het slechte club etc. is. Later ging ik terug na Hostel Ellie en Australische kamergnenoot moesten nog eten dus ik ging gezellig mee. Gezien al had gegeten nam ik alleen drankje. De eerste ochtend in hostel zat ik bij ontbijt bij taiwanees jongen aan tafel Ruchery en geen woord gewisseld. Waren beide met ons mobiel bezig. Sindsdien zwaait hij elke keer ook met ze vingers heel grappig en heb ik hem wel gesproken. Gezien cats and dogs zou gaan regen besloten naar het Royal Ontario museum te gaan. Dat viel beetje tegen gezien museum in New York mooier en groter was. De rest van de middag lekker gerelaxed. Volgende dag moest ik uitchecken gezien ik weer vertrok na de Niagara Falls. Was super mooi weer toen ik er aankwam alleen was dat extra zwaar voor mij gezien ruim halfuur moest lopen met 15 kilo. Daarna inkopen gedaan voor vandaag gezien nu acht uur in de trein zit na New York. Vervolgens toch nog maar keertje de watervallen bekijken en ja ze waren nog steeds mooi! Daarna lekker op terasje gaan zitten met live muziek, colaatje
, kipwrap en een zonnetje heerlijk! Terug in het hostel bleken er volgende dag ook vier zussen de trein van tien voor zeven in ochtend te moeten hebben. Dus bestelde taxi voor ze vijfen. Bespaard geld! Maar de volgende dag, vandaag wilde ze niet dat ik mee betaalde gezien zij mij aanwezigheid al leuk vonden. Vier zussen van tussen 50-65 jaar schat ik en oorspronkelijk Chinees lieve vrouwen. Nu zit ik in de trein nog minimaal 6 uur en dan ben ik weer in New York!

  • 14 Juni 2015 - 19:48

    Big Sister:

    Hi Sweet Sister,

    Leuke blog weer! Gaaf wat je allemaal doet. En ik vind je pet wel tof ;-).
    Nu NY weer onveilig maken...haha. Have fun! Voordat je weet zit je op het kamp :-)

    Liefs & Knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Actief sinds 10 April 2015
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 2755

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 29 Augustus 2015

USA

Landen bezocht: